Press Release:
Air Nagoya has today announced the rebrand to CityLink, this is a move done as part of launching our brand globally!
Our management and partners have been working hard over the past few months to make sure we deliver the best possible service for our customers and regional partners around the globe.
Citylink was born out of Air Nagoya's management's desire to provide a global platform for air transportation. Our vision is to become the leading cargo airline in Asia and beyond connecting cities like never before.
Citylink has partnered with several local feeder airlines in the US and Europe to increase local transportation services, this also includes the many trucking companies who will also see an increase in business.
We are excited about the future and look forward to seeing how our global vusiness grows.
CityLink Press Office
Nagoya
July 11th, 2003
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プレスリリース:。
エア・ナゴヤは本日、「シティリンク」にリブランディングすることを発表しました。この動きは、私たちのブランドの世界的な立ち上げの一環です
当社の経営陣とパートナーは、世界中のお客様や地域パートナーに最高のサービスを提供するため、過去数カ月間、懸命に取り組んできました。
シティリンクは、航空輸送のグローバルなプラットフォームを提供したいというエア・ナゴヤの経営陣の思いから生まれました。私たちのビジョンは、アジアを越えて、かつてないほど都市間を結ぶ貨物航空会社のリーディングカンパニーになることです。
シティリンクは、アメリカやヨーロッパで現地のフィーダー航空会社数社と提携し、現地での輸送サービスを充実させています。これにはトラック運送会社も含まれており、ビジネスが拡大しています。
私たちは将来に期待を寄せており、グローバルなビジネスがどのように成長するのか楽しみです。
シティリンク プレスオフィス
日本、名古屋
2003年7月11日